Lime
.     
Lime

Spørgsmål om handel hos Lime

Jeg er ny kunde - hvordan handler jeg?
Vi har gjort det nemt for dig. Du finder den (eller de) varer, du vil bestille og klikker på "Læg i posen". Så ligger den i din indkøbspose. Find "Indkøbsposen" øverst til højre og klik på "Til posen". Herinde skal vi bruge dine informationer om, hvor varen skal sendes til. Til sidst skal du have dine kortoplysninger klar. Nu er varen på vej til dig.

Er det sikkert at handle hos Lime?
Vi går meget op i sikker handel. Når du går til tjek ud og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en sikker server hos DanDomaim. Du betaler igennem DanDomains sikre server - en server der er krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Den tekniske sikring betyder, at Lime ikke kan se dine kreditkortoplysninger - heller ikke engang DanDomain. Det er krypteret i totalt uforståelig kode. Det giver dig den største sikkerhed og er fuldt ud godkendt af Nets.

Har Lime en butik?
Nej, vi har ikke en fysisk butik, vi er "kun" en webbutik. Vi tilbyder dog, at du kan hente din vare ved "bagdøren". Bor du i nærheden af Hald Ege/Viborg, skal du være velkommen forbi og hente. Så sparer du også fragten. Du bestiller først på nettet, og så sender du os en mail, hvor vi kan aftale tidspunkt for afhentning af varen.

Kan jeg ringe til Lime?
Du er velkommen til at ringe til Lime på 4079 6656 hverdage mellem kl. 10 og 15. Hvis vi ikke tager telefonen, er det fordi vi har travlt med at pakke varer og finde ny inspiration til dig. Læg en besked, så ringer vi tilbage hurtigst muligt. Du kan også altid sende en mail på lime@limedinbolig.dk – her er du altid sikker på at få fat i os!

Min vare er en gave, kan jeg vedlægge et kort?
Ja - det kan du tro. Vi elsker at pakke gaver ind og skrive personlige kort. Det er også noget, vi gør helt gratis for dig, altså kortet. Indpakningen koster 10 kr. Vi bruger et kort med lidt inspiration på og skriver med en pæn skrift på kortet. Husk at skrive din hilsen i kommentarfeltet eller send os en mail med din hilsen på lime@limedinbolig.dk. Vi pakker ind i farvet kraftpapir.

Spørgsmål om varer hos Lime

Jeg vil gerne vide mere om varen?
Vi har forsøgt at beskrive vores varer så grundigt så muligt i webshoppen. Mangler du alligevel oplysninger om en vare, så skriv til os på lime@limedinbolig.dk, så vil vi svare så godt som muligt på dine spørgsmål. Kan vi ikke svaret, tager vi fat i leverandøren - vi lader dig ikke gå herfra uden den rigtige viden.

Varen er udsolgt - får I flere af dem?
Det kan vi ikke svare præcist på. Nogle varer kan være udgået fra leverandørens sortiment, og så kan vi ikke få flere hjem. Der kommer dog ind imellem varer retur, og så kan du være heldig, at den kommer igen. Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev (se øverste højre hjørne), og følge med i, når nye og gamle produkter kommer på lager.

Jeg købte en vare, som nu er blevet nedsat - får jeg differencen tilbage?
Det sker (heldigvis for dig), at nogle af vores varer bliver sat ned, men vi kan desværre ikke kompensere dig, hvis du har købt en vare, der efterfølgende bliver sat ned.

Spørgsmål om fragt og levering

Kan jeg hente varen hos Lime?
Ja - Du bestiller de ting, du ønsker i webshoppen, og aftaler med os på lime@limedinbolig.dk, hvornår du vil komme forbi i Hald Ege/Viborg og hente varen. Så sparer du også fragten.

Hvor lang leveringstid har Lime?
Vi bestræber os på at sende varen senest 1-2 dage efter bestilling. Du kan faktisk være heldig allerede at have varen dagen efter - men det kommer an på bestillingstidspunktet og Post Danmark. Skal vi sende til udlandet, er det lidt sværere at svare på, men vi sender så hurtigt vi kan.

Hvad skal jeg betale i fragt?
Vi har GRATIS FRAGT ved køb over 500 kr. For ordrer under 500 kr. koster det kun 29 kr. uden omdeling og 49 kr. med omdeling. Vi sender med Post Danmark.
Skal der leveres til andre lande end Danmark, Sverige eller Norge, kan du med fordel kontakte os, skriv til lime@limedinbolig.dk.

Hvilke lande leverer I til?
Vi sender som udgangspunkt gerne varer til hele verden. Vi kan dog med gode grunde ikke regne fragtpriser ud, inden vi kender størrelse og destination. Skriv derfor gerne til os på lime@limedinbolig.dk, inden du bestiller, så finder vi ud af noget.

Kan jeg få leveret til mit arbejde eller erhvervsadresse?
Du kan sagtens få leveret til dit arbejde. Du skriver blot først dit eget navn og adresse i felterne, derefter vælger du "anden leverings adresse". Her skriver du firmanavnet + ATT: og erhvervsadressen, så leveres pakken på denne adresse.

Spørgsmål om min ordre

Jeg har bestilt, kan jeg ændre min ordre?
Hvis vi ikke har pakket og sendt endnu, kan du godt få ændret din ordre. Skynd dig at sende en mail på lime@limedinbolig.dk, eller ring på 4079 6656 i tidsrummet kl. 10-15.

Har du stadig ikke fundet svaret på dit spørgsmål?
Skriv en mail til Nicolai eller Dorthe på lime@limedinbolig.dk så vender vi hurtigst muligt tilbage.

 

Lime
  


 

 

Limedinbolig.dk

- boliginteriør og design!

Vi har håndplukket de lækreste designs inden for boliginteriør, design og brugskunst.

Vi ønsker at give dig en god oplevelse hver gang du besøger os. Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive eller ringe. 

 

Handelsbetingelser
- Betaling
- Levering

Værd at vide om
- Fragt
- Levering
- Fortrydelsesret

 

 

 

Tel: 4079 6656  I  lime@limedinbolig.dk  I  CVR: 35 82 54 28